یاداشت های محمد روزبهانی

اجتماعی، فرهنگی،آموزشی

یاداشت های محمد روزبهانی

اجتماعی، فرهنگی،آموزشی

دستورالعمل شهریه مدارس غیردولتی تهران در سال تحصیلی 97-96 ابلاغ شد


  مشاور رسانه ای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دستورالعمل تعیین شهریه برای سال تحصیلی 97-96 از 13اردیبهشت ماه به مدارس غیردولتی شهر تهران ابلاغ شده است.

  محمد روزبهانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مبلغ شهریه مدارس غیردولتی بر اساس الگوی تعیین شهریه مشخص می شود.
وی با بیان اینکه متغیرهای اجاره ملک(براساس منطقه بندی مدارس)، حق الزحمه عوامل مدرسه و کیفیت خدمات آموزشی عامل اصلی تعیین مبلغ شهریه مدارس غیردولتی است، افزود: شهریه هر مدرسه به صورت جداگانه براساس این عوامل، شرایط و هزینه هایی که دارد، تعیین می شود.
روزبهانی درباره افزایش یا کاهش شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران در سال تحصیلی 97-96 گفت: براساس عوامل تعیین کننده شهریه، ممکن است شهریه مدرسه ای اضافه شود و یا شهریه مدرسه ای ثابت بماند و نمی توان گفت که مبلغ یا درصد خاصی به شهریه تمامی مدارس غیردولتی شهر تهران یا سطح کشور اضافه شده است.
مشاور رسانه ای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مبلغ اعلام شده برای شهریه مدارس غیردولتی شامل فوق برنامه نیز می شود، تاکید کرد: تمامی مدارس غیردولتی موظف به رعایت نرخ مصوب، مبتنی بر الگوی شهریه هستد.
وی گفت: ابلاغیه شهریه مدارس غیردولتی باید در این مدارس نصب شده و در معرض دید عموم قرار بگیرد و اولیا هم می توانند با مراجعه به مدارس غیردولتی از وضعیت شهریه مدارس غیردولتی و چگونگی اعلام آن توسط اداره کل آموزش و پرورش تهران اطلاع پیدا کنند.
روزبهانی با بیان اینکه پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی انجام نمی شود، افزود: قبل از شروع ثبت نام مدارس موظف هستیم که دستورالعمل شهریه ثبت نام را به مدارس غیردولتی اعلام کنیم.
مشاور رسانه ای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر شهریه سال تحصیلی97-96 شهریه فعالیت های تابستان سال جاری نیز به مناطق ابلاغ شده و توسط اولیا قابل ملاحظه است.
وی گفت: ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی از اول خردادماه و ثبت نام سایر پایه های تحصیلی بعد از پایان امتحانات خردادماه انجام می شود.
به گزارش ایرنا، بیش از یک میلیون دانش آموز در چهار هزار و 500 مدرسه شهر تهران تحصیل می کنند که یک هزار و 535 مدرسه از مجموع مدارس شهر تهران غیردولتی هستند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد