یاداشت های محمد روزبهانی

اجتماعی، فرهنگی،آموزشی

یاداشت های محمد روزبهانی

اجتماعی، فرهنگی،آموزشی

کتاب "آوازی برای وطن" نوشته محمد گودرزی دهریزی در بروجرد رونمایی شد

کتاب "آوازی برای وطن" در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.mohamad_godarzi_dehrizi.jpg

به گزارش روزهای بروجرد صبح پنج شنبه در مرکز اسناد و مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از کتاب «آوازی برای وطن  »  نوشته "محمد گودرزی دهریزی "رو نمایی شد .

 "ارجمندی" در معرفی کتاب گفت: کتاب «آوازی برای وطن »  هشتمین کتاب این نویسنده بروجردی است که در قالب داستان در حوزه کودکان به چاپ رسیده و موضوع آن زاغ است که به دنبال وطنش می گردد . این کتاب در بخش تصویرگری نامزد جشنواره بولونیا شده و به زودی در کتب درسی قرار می گیرد .  

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد افزود : کتاب توسط انتشارات روزگار تهران به سفارش کانون پرورش کودکان و نوجوان بهتازگی به بازار نشر و ادبیات آمده است . "محمد گودرزی دهریزی" از نویسندگان فعال حوزه ادبیات کودک و نوجوان است که تا کنون بارها کتاب هایش با کسب رتبه برتر جوایزی را به خود اختصاص داده است .   

 
"محمد گودرزی دهریزی" (بروجردی) شاعر و نویسنده در شهر زیبای بروجرد دیده بجهان گشود. ایشان دبیر دبیرستانهای بروجرد و در حال حاضر تهران می باشد. کارشناس ارشد ادبیات و دارای چندین کتاب در زمینه شعر و داستان هستند . یکی از شعر های ایشان در کتاب سوم راهنمایی با عنوان شعر قصه تکرار آرش به چاپ رسیده است .برخی از آثار وی عبارت است از:
 
  • کودکی از جنس نارنجک(منظومه )- سال 1387 نشر روزگار
  • کتاب ادبیات کودکان و نوجوان ایران (مشترک با بهرام آقا خانی چگینی)–سال 1389نشر قو
  • فرهنگ جملات حکمی کلیله و دمنه – سال 1390نشر روزگار
  •  از روی خط پایان سال 1390 دفتر تبلیغات اسلامی / آفرین بر جان بابا – سال 1390 نشر قو 
  •  من یک مرد هستم – سال 1390 دفتر تبلیغات اسلامی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد